Υπηρεσίες

Παιδιατρική εξέταση

Η φυσική εξέταση των παιδιών είναι κριτικής σημασίας, ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι απολαμβάνουν της καλύτερης ιατρικής φροντίδας.

Παιδιατρική ψυχική υγεία

Η ψυχική υγεία των παιδιών είναι εξίσου σημαντική, όσο και η σωματική τους υγεία.

Εμβολιασμοί

Οι εμβολιασμοί των παιδιών είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο που αφορά την πρόληψη της υγεία τους. Με τον εμβολιασμό προλαμβάνονται ένα πλήθος από πολύ σοβαρά νοσήματα που απειλούν την υγεία τους και την ζωή τους.

Παρακολούθηση βρεφών

Ο περιοδικός έλεγχος του βρέφους είναι εξαιρετικά σημαντικός προκειμένου να είσαστε βέβαιοι ότι το μωρό σας είναι υγιές και αναπτύσεται φυσιολογικά.

Περιοδική παρακολούθηση

Ο περιοδικός έλεγχος των παιδιών (ετήσιο check-up) είναι απαραίτητος προκειμένου να είσταστε βέβαιοι για την καλή υγεία και ανάπτυξη του παιδιού σας.

Συμβουλευτική γονέων

Η συμβουλευτική είναι μια μορφή θεραπείας, που μπορεί με αλλαγή της συμπεριφοράς σας να βοηθήσει εσάς και τα παιδιά σας.

Διατροφή

Η σωστή διατροφή των βρεφών, των παιδιών και των εφήβων είναι πολύ σημαντική για την υγιή ανάπτυξή τους.

Έλεγχος ψυχοκινητικής ανάπτυξης

Ο έλεγχος της ψυχοκινητικής εξέτασης των παιδιών είναι εξαιρετικά σημαντικός, αφού μπορεί να βοηθήσει να διαγνώσουμε πολύ νωρίς διαταραχές της ανάπτυξης και να παρέμβουμε έγκαιρα.

Παραπομπή σε ειδικούς

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα υγείας, που απαιτεί εξέταση από ειδικότερους, συνεργάζομαι με ένα πλήθος από έμπειρους εξειδικευμένους γιατρούς που θα εμπιστευτούμε την υγεία του παιδιού μας.